Vecka 11

Idag har vi gått 11 fulla veckor. Så om en vecka har man redan gått 3 månader :)
Har gått upp några kilon men det är tydligen normalt att göra det nu dem tre första månaderna då man är jätte hungrig HELA tiden! 
Men nu börjar jag faktiskt känna mig mätt när jag äter, hungern har börjat avtagit. Men finns det go saker hemma så har jag svårt att låta bli ;P Skärpning!

Har beställt ett par mamma byxor från HM igår och leggins för nu börjar det bli lite tajt :) Några fler linnen beställde jag också så man har att växa i. :)


Måndag den 12/9 ska jag vara på MVC igen och ta lite blodprov m.m. En riktig inskrivning eftersom man då är inne i vecka 12 :D
<3




Bebis vecka 11

http://www.vardguiden.se/Tema/Gravid/Graviditetskalender/Veckor/Gravid-vecka-11/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0