Prova kläder...





Igår kväll var det dags att prova kläder :D
Toffe och Melvin hittade direkt men jag provade en massa olika klänningar, tog över en timme men sen gav jag upp...Hittade en klänning som ligger top ett men annars fanns det ingen WOW klänning för MIG! Annars hade hon underbara klänningar som är jätte vackra och fina men jag vill ju inte ha en vanlig vit, rak klänning. Jag vill ha en klänning som är de lilla extra...
Om jag får de detaljer som jag sagt att jag vill att klänningen ska ha så kommer den nog bli den rätta klänningen! :D
Men ska kolla nu men frisyr eller något annat skoj man kan göra med håret eller sätta i håret för det blir antagligen ingen slöja...

Melvin var super duktig hela tiden, lite klåflingrig var han men när han till slut fick prova sina kläder så trodde han att vi skulle gifta oss direkt! Han ville åka hem med kläderna på :D Så han blev ledsen när han var tvungen att ta av sig kläderna igen =/ Men nu pratar han om att när VI gifter oss ska jag hålla i ringarna och vara snygg, säger han ;D Hihi Älskade söta busunge! <3 


Och Toffe blev riktigt snygg ;D Vill se sen när jag bestämt mig för klänning och allt hur alla vi tre ser ut tillsammans, Familjen Larsson <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0