10 år tillsammans! <3


Idag Fredag den 13:e är det min och Kristofers dag <3 10 år tillsammans!
Vad 10 år går fort!

Jag kommer ihåg när vi skickade sms till varandra som då var nytt! Tror man betalade flera kronor för ett sms och det var så vi fick "veta" att vi båda gillade varandra :D Vi gick då i 7:anBerga skolan i Smedjebacken och hade bara en månad kvar till sommarlov :D

Vi skrev något liknande i smsen som:
T- är du ihop med någon?
S- Nej är du?
T- Nej
S-Tycker du om någon?
T- Ja gör du?
S- Ja
T- Vem?
S- Dig
T- Och jag tycker om dig också med säg inte det till någon...

Hihi och här står vi idag 10 år senare :D

När vi träffades efter vi "bestämt" att vi var ihop så gjorde jag allt för att undvika Toffe, allt var så himla pinsamt, jag såg till att jag hade någon bredvid mig på bussen till och från skolan så han inte skulle sätta sig bredvid mig. Jag tog omvägar för jag vågade inte träffa honom i t.ex. korridoren i skolan.
Men en dag när våran klass var ute på skolgården och rensade/städade så kom han från ingenstans och kramade om mig och sen gick vi och höll varandra i handen hela dagen sen innan vi skildes åt så fick jag min första kyss av Toffe innan han klev på bussen och åkte hem <3
 Efter det så har det bara rullat på :D


Jag Älskar Dig Så Himla Mycket Kristofer Larsson! Tack för att du finns! <3


Kommentarer
Postat av: Jessika

Åå, så vackert! Blir tårögd!

Stort Grattis till er båda! <3

2011-05-13 @ 15:29:22
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh så gulligt :) Grattis till er :)

2011-05-13 @ 16:42:27
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Ida

Ååå ni är så fina tillsammans och ni passar så bra ihop..

2011-05-17 @ 09:13:05
Postat av: Ami

Ni är så UNDERBARA<3. Jag kommer också ihåg den första tiden. Toffe hade en hel hög tjejer hemma och vi undrade vem av dom som "tillhörde" honom. En dag var Sandra själv med Toffe och vi förstod att det var hon som blivit "den utvalda". Tack Sandra för att du kom in i vårt liv<3<3<3

2011-05-17 @ 12:40:27
Postat av: Sandra

Tack snälla ni <3

2011-05-22 @ 22:16:17
URL: http://livetsskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0