Svensexa! :D

Nu är det några dagar sedan jag bloggade sist :D

Sist då jag, svärmor och Anna åkte in och provade klänning i Smedjebacken så hittade jag den "rätta" klänningen :D
Känner mig jätte nöjd! Och det var den klänningen som jag fastnade för första gången men den kändes mer rätt den här gången, kan ha varit för att man var själv, alltså barn och karl - ledig =) Och att man hade hjälp med sig in :D Det gör mycket vilken stämning det är och vilket humör man är på när man provar klänning, skor, ringar m.m.

Snart är ringarna bestämda och klara, ska ner en gång till och kolla/prova och bestämma om jag ska ha diamant på min eller inte...
Sen har jag bestämt mig för vilka skor jag ska ha också, fick ju med mig två par sist när vi provade skor men nu när klänningen är bestämd så blev de självklart vilka skor jag ska ha :D
Men de andra paret vill nog Pullan ha ;D

Idag klev Toffe upp till jobbet som vanligt kl 05,00 och kl 05,30 var de dags att starta bilen och åka till jobbet men Nej! Bilen startade inte och efter en liten stund gick Toffe ut och kollade under huven och då kommer killarna fram och kidnappade honom, kastade in honom i skåpet på bilen och åkte iväg :D
Ha en så skoj dag/kväll grabbar! :D

Senare idag blir jag barnledig också så då har jag och Anna bestämt att vi ska ha en tjejkväll då även Madde och Ulla är med :D, vi ska äta något gott, titta på någon bra film och sen sover jag över så slipper jag ligga hemma själv...
Ska bli riktigt trevligt och avkopplande :D

Nej nu ska jag göra mig lite kaffe och frukost för snart vaknar nog busungen :D



Här är skorna som jag inte ska ha på bröllopet men så himla snygga!!! Det är Anna som är stolt "fot"-modell på denna bild :D



Och här är klänningen som jag ville ha om vi hade gift oss på det "vanliga" sättet ;D Alltså om vi hade fixat med bröllopet själva m.m.
Så hima tuff, snygg och annorlunda, lite JAG! ;D
Finns på Halens och kostar 1999:-

Vill ha iallafall!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0