Möhippa :D


Lördagen den 18:e Juni var det min tur ;D MÖHIPPA!

Fredagen började med att jag packade och skickade iväg Toffe på sin svensexa :D
Sen när allt lugnat sig så kom svärföräldrarna och hämtade Melvin som skulle sova hos dom Fredag till Söndag.
På fredag kväll blev de mys hemma hos Pullan :D Lite öl, gottigottgott och tjejsnack :D
Kvällen gick fort och sen var de dags för pullan, hennes syster Madde och jag att bädda ner oss i Anna och Krilles stora säng :D Blev mycket skratt och tok innan vi lyckades somna...

Vaknade i lagom tid på Lördags morgon då jag hörde att Anna var vaken så medans Anna skulle fixa frukost fick jag ta ett bad, ett långt bad. Efter ungefär en timme fick jag komma ut och där sitter alla tjejerna :D GLAD man blev!
God frukost och bubbel blev de sen var de dags att få ögonbindel och hjälp med påklädning...

Efter en timme med ögonbindel och nere på stan fick jag se mig själv, och jag gillade verkligen min outfit! :D hihi ...
Jag fick servera på Vallonen, packa varor på Pickaboo sen sprang tiden iväg och det var dags att få skjuts till bussen som skulle ta oss ner till Stockholm och sedan kryssning på Silja Line Galaxy :D Där mötte vi Älsklingen och gänget som då skulle kliva av och vi kliva på :D
Förfest nere i hytten sen blev de dans och galenskaper hela kvällen...Jag och Anna somnade nog sist av alla, kl 04,30 tror jag klockan var :D vi som skulle klå svensexan som höll på till kl 6 på morgonen men nja...
Sen upp och äta frulle kl 8 dagen efter, seg var man men de behövdes :D Mys!!!
Jag fick en "liten" hemlis mellan benen som jag faktiskt kastade i soptunnan i surehammar men ångrade mig snabbt och hämtade tillbaka den och stoppade den i handväskan, och tur var ju de! Den gjorde ju hela kvällen ;P
Har den fortfarande kvar som minne av en underbar och super trevlig dag/kväll!!!

Tack alla tjejer för en minnesvärd möhippa!




Hemlisen som fanns under kjolen ;D


Kommentarer
Postat av: Frida

Tips om du själv ska anordna en möhippa: https://www.flashback.org/t1533002

haha :D

2011-06-28 @ 19:30:09
Postat av: Frida

Tips om du själv ska anordna en möhippa: https://www.flashback.org/t1533002

haha :D

2011-06-28 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0