9 Juni


Efter en lång helg ledigt med mina <3 så har det varit en liten omställning när vardagen kom tillbaka.
Man blir bortskämd när man är hemma tillsammans så länge :D

Ikväll kl 18 ska jag och tjejerna åka in till Smedjebacken och prova några fler bröllopsklänningar och sen kanske bestämma sig för den rätta klänningen :D Nu har jag skorna med mig också så man ser helheten.

I måndags åkte vi ut till Tolvsbo och pratade lite om hur kvällen kommer se ut och det kändes bra att få lite information. Sen ringde jag Karina idag och ställde några frågor och fick lite svar men mycket är ju hemligt :D Spännande!
Igår var vi och provade ringar och ska ner snart igen och prova ut och prata ihop oss om vad jag ska ha för diamant i min m.m.
Fint! :D

Här kommer lite bilder :D



I söndags åkte vi till Fallbyn och fiskade/åkte båt :D



Wille ville inte sova när jag och Anna hade lite kvällsmys på hennes fina balkong :D



Mys!




Våra skor! :D



Melvin bara ÄLSKAR färsk potatis och smör :D



På nationaldagen passade jag, anna, jakop, wille och melvin på att ta första doppet :D



Melvin sover så gott i bilen innan provning av skor :D

Kommentarer
Postat av: pullan

Fina bilder!!! :)

2011-06-15 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0