Tandblekning

Idag var jag och blekte tänderna men de blev ingen wow effekt precis men kanske något ljusare men inget jag kan blotta med bara ögat tycker jag...värt 750kr? Vet ej...
Men eftersom man bör göra denna blekning ca 3 ggr för ljusa tänder så lär man ju börja någongång men hinner absolut inte göra fler ggr innan bröllopet eftersom det ska gå 4 veckor mellan varje behandling.

Nu är det verkligen dags att börja sola solarium om man ska få nå färg också! Ska försöka sola minst 6 ggr innan bröllopet så man får en jämn och fin färg men vill INTE lysa solariebryn!

Imorgon ska jag följa med bror som ska prova kläder på samma ställe som vi har hyrt kläder ifrån i Smedjebacken. Ska bli skoj och se hur han blir att se ut :D Han kommer bli så snygg så :D
Kanske skulle man passa på att äta lite sibylla när man ändå är i Smedjebacken? Nej man kanske ska försöka hålla sig ifrån sånt så man kommer i klänningen ;P

Ska köra en städ och tvättdag imorgon när jag ändå är ledig sen blir det jobb torsdag tom lördag kväll sen ledig Söndag sen kör det igång igen och då är Melvin på sommardagiset så då ska man prova cykeln som stått i flera månader :D

Nej nu ska jag bädda ner mig så man känner sig full av energi imorgon :D


Älskar min familj! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

SVAR PÅ KOMMENTAR:



Haha, jag trodde jag var typ den enda :-P Ja det förstår jag för det är mysigt att sitta i soffan och äta och samtidigt kolla på TV :-) Det har blivit mer och mer nu, men hon sitter även i köket också och äter frulle :-)

2011-07-18 @ 06:30:29
URL: http://ebbasmami.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0